U mnie była ta szczęśliwa sytuacja, że był fabrycznie montowany hak i pewnie z tego powodu mam z tyłu sprężyny BG i nie mam problemów z tylnim zawieszeniem
No właśnie. Nie dość że mam LPG to i hak. Jak miałem same BFki... i podpinałem pustą przyczepę to już dupsko osiadało, a gdzie jeszcze obciążenie...
Ja już odpuszczam temat sprężyn i walkę o cokolwiek. Czekam do końca gwarancji i zobaczę..., albo będę jeździł z tym co mam (BFki + MADy) lub może BG lub inne sprężyny, innej firmy niż to co ma VAG.
Napiszcie może (do tych co mają założone wspomagacze) czy po większym przebiegu macie jakieś ujemne skutki kombinacji sprężyny seryjne + MADy??!
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Panowie postanowiłem też sobie już odpuścić temat sprężyn i walkę z SAP.
Poradźcie jakie sprężyny do kombi 1,8 Tsi z fabrycznym hakiem i gdzie tanio znajdę ?
przed chwilą dostałem info z ASO że SAP przyznał mi wymiane sprężyn na BD w poniedziałek jestem umówiony na wymianę możecie coś powiedzieć na temat tych sprężyn?
przed chwilą dostałem info z ASO że SAP przyznał mi wymiane sprężyn na BD w poniedziałek jestem umówiony na wymianę możecie coś powiedzieć na temat tych sprężyn?
Teraz jakie masz - czasem nie BD?
Wydaje mi się,m że BD w Twoim przypadku nie pomogą, ale obym się mylił
Mi jak pierwszy raz wymieniali, to ASO chciało wstawić BD za BD :wink: . Sam musiałem się upomnieć w SAP, że to jakaś pomyłka.
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Tatra, gość twierdził ze o innej charakterystyce ze twardsze jak spytałem o typ nie chciał powiedzieć jak założa te same beda wymieniać znów sprawdze przy wymianie jakie mialem a jakie założą
Panowie postanowiłem też sobie już odpuścić temat sprężyn i walkę z SAP.
Poradźcie jakie sprężyny do kombi 1,8 Tsi z fabrycznym hakiem i gdzie tanio znajdę ?
ja kupowałem Lesjoforsy na ipartsie, nigdzie taniej nie znalazłem.
Na moich BC przehulałem już 6 kkm i jak trzymały wysoko tak samo trzymają.
a przynajmnieju BC to mieciutkie są i fajnie się jeździ.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Tatra, gość twierdził ze o innej charakterystyce ze twardsze jak spytałem o typ nie chciał powiedzieć jak założa te same beda wymieniać znów sprawdze przy wymianie jakie mialem a jakie założą
Jeżeli masz możliwość zaglądnięcia pod spód auta to na sprężynach powinieneś zobaczyć kolorowe "kropki" - w pierwszym poście tego wątku masz rozpisane jakie kropki co oznaczają.
Jeżeli nie da rady to poproś w ASO jak podniosą auto do góry aby zawołali Cię - wtedy zobaczysz co masz założone.
Po skończonej robocie również poproś o wgląd pod auto.
Porównasz - zobaczysz.
Powodzenia i nie daj się
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr. - 1.6 MPI
Prezes52, nie rozumiem tego podejścia qrewskiego ASO! Założyli by Ci od razu BFki i bez haka i gazu miałbyś 400mm i problem i Ty i oni z głowy, za to założą Ci zapewne to samo i problem wróci.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Prezes52, tak, to SAP pewnie zadecydował, ale ASO też mogło pomyśleć i ich technicy. A tak to najlepiej - nie wtrącać się tylko wymieniać co i jak każą! Wymieniacze nie mechanicy!
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Śledzę ten wątek od początku. Myślałem, że ten problem mnie nie dotyczy (tak mi się niestety zdawało). Parę dni temu pojechałem na narty. 2 osoby + bagaż(lekki). Dupa opadła(nie było tragedii) ale bez jaj 30 kg bagażu i już taka motorówka się zrobiła. Nie mam gazu. Przejechane mam 20 000 km. Sam nie wiem co z tym robić.
huta, jak masz gwarancję to do ASO jak ASO Cię "zleje" to pisz do SAP.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
huta, jak przeczytałeś ten wątek, to wiesz jak mierzyć i jak powinno być. Jedź do ASO i nie odpuszczaj tematu...
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
najgorsze jest to że ASO nie ma rozwiązania na ten problem. Po przeczytaniu tego wątku widać, że wstawiają springi jakie popadnie, ewentualnie stosują patent z dodatkową sprężyną co wg mnie jest półśrodkiem (działającym, ale jednak półśrodkiem). Wcześniejsze octavie 2 chyba nie miały tego problemu. Widzę często załądowane przedliftówki i im mimo 4 pasażerów dupa tak nie siada. Co jeszcze zauważyłem to przedliftowe mają wyraźnie mniejszy prześwit z przodu a w większości turasów które widziałem (łącznie z moim) przód sterczy wyżej niż tył. Minimalnie, ale jednak.
[ Dodano: Pią 15 Lut, 13 23:10 ]
nie wytrzymałem i zmierzyłem. 385 mm po obu stronach z 2/5 baku i kołem zapasowym. Praktycznie jeżdżę sam, nie wożę nic ciężkiego.
huta, jeżeli pomiar na pełnym zbiorniku i z kołem zapasowym wyjdzie >384mm to Cie oleją, bo to niestety jest w normie.
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
zgodnie z nowymi wytycznymi VWGP nie wymienia wam spręzyn jesli auta jest starsze niż 6 miesięcy i ma wiecej niz 15 000 km. ja z własnej autopsji polecam spręzyny z pakietu na bezdroża z końcówką CM.
Komentarz